Feel us breathe upon your face.

Fuck-fuck-fuck: Sex gånger på två månader. SEX JÄVLA GÅNGER FÖR MYCKET. Jag begriper inte varför. Varför just precis nu? Är det inte lite väl sent nu? Och vad är syftet? Egentligen. Någonting måste det ju bero på. Och jag vill så gärna veta vad. Samtidigt som jag inte vill veta någonting alls, över huvud taget. För det räcker nu. Och har gjort i flera år.
DET ÄR NOG NU. För några veckor sedan bestämde jag mig för att släppa allt det där, gå vidare på riktigt och bara fokusera på sådant som får mig att må bra. Men.. Så slår det mig i ansiktet. Gång på gång. Och det vidrigaste är att jag inte kan göra någonting åt det. I-n-g-e-n-t-i-n-g.
Vad är det egentligen du håller på med? Vill du se hur långt du kan gå, innan du korsar min gräns? Provocera? Eller beror det på något annat?

Jag vill inte bry mig, vill verkligen inte det. Men det är så svårt att låta det gå obemärkt förbi, när min gräns har blivit nådd tusen gånger. För du gör mig verkligen fly förbannad.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback