Last night they had to carry me home.

Snowy sunday: Vaknade med ett ryck och tittade på klockan. 12.30. Vi är oslagbara när det kommer till att sova bort hela dagarna. Fyfaan. Käkade frukost och gjorde oss anständiga och strax innan två åkte vi ut till landet. Det snöade och var snorhalt, så det var lite obehagligt. Men mysigt. Det var så sagolikt vackert ute på landet med all snö. Det finns ingenting bättre än vintern (och hösten, våren och sommaren) på landet. När vi kom hem käkade vi middag och fick presenter av mamma Eva. En t-shirt till älsk och ett par örhängen till mig, direkt hämtade från Skottland. Hell yäss. Sedan fixade vi iordning oss och halv sex haffade vi bilen och åkte in till stan. Lyckades komma levande fram trots snökaoset. Parkerade bilen och tog tuben ut till Medborgarplatsen, där vi mötte upp Carro och Åsa.

  

On our way.
Jag vet att jag är jävligt läcker.

Sedan var det dags för Tiger Lou! Vi väntade och väntade och två timmar och ett förband senare satte dem igång. Första timmen var helt värdelöst. Alla låtar lät exakt likadant och man hörde inte vad dem sjöng. Och sedan att jag aldrig hört låtarna förut och att dem var riktigt dåliga, gjorde ju inte saken bättre. De fyra sista låtarna var bra, så det var inte helt misslyckat, men jag blev aningen besviken över att jag inte fick höra en enda av mina all-time-favourite-låtar. Men men.


Hon är min.


De söta systrarna Sundin.


Gangbang.


Han är min.

Vi drog därifrån vid elva, kramade Carro och Åsa hejdå i centralen och haffade tuben till Stadion. Sedan åkte vi hem i tidernas värsta snöstorm. Typ. Stundtals var det ingen sikt alls. Helt vansinne. Två timmar senare var vi nästan hemma, men sista vägen var helt igensnöad. En halvmeter drivsnö. Så Linus' farsa fick komma upp och ploga och när det var ca 10 meter kvar till huset, åkte han i diket. Ha-ha. Vilket kaos. Han lyckades ta sig upp i alla fall och halv två var vi äntligen hemma. Vi käkade lite mackor och sedan tände vi ljus och kröp ner under täcket i soffan och tittade på Two And A Half Men. Somnade och kom i säng vid halv fem. Vilken dag!




TIGER LOU!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback