I'll be yours forever and ever.

Monday night: Linus ringde 19.05 och undrade om jag kunde följa med upp till Vällingby, då han var tvungen att uträtta ett ärende. Var lagom glad, men sprang ner till bilen och joinade. En halvtimme senare hittade vi det vi skulle och åkte hem och käkade middag. Har legat och pratat hela kvällen och nu blev jag utslängd från vårat rum, då han skulle "fixa en grej". Happ. När han är färdig ska vi nog mysa lite framför TV:n och sedan sova. Ska ju upp ganska tidigt imorgon.

Kärlek-kärlek-kärlek: Enligt klockan är det den 18 november nu. Och vad innebär det? (Tror inte att en enda själ som läser den här bloggen har missat det, men ändå..) Linus och jag firar två år idag. 18/11-08. Vår 2 års-dag. Helt underbart.
Tänk att det har gått så lång tid! Herregud. Minns ju både kvällen för två år sedan och för
ett år sedan. SJUKT.
Sitter och lyssnar på vår första låt, som faktiskt blev just vår första låt, den här kvällen för exakt två år sedan. JAG VILL TILLBAKA!

"För ingen har upplevt äkta kärlek
utan att ha upplevt det som finns mellan dig och mig.
Jag känner det."

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback