Some day you'll understand.

Wednesday: Efter att ha checkat ut åkte vi hem och myste vidare. Tittade på Sanningens ögonblick på WebbTV:n och åt av chokladen jag fick på vår dag. Vid halv fyra skjutsade Linus mig till jobbet. Tittade på TV och busade med Malcolm as usual. Slutade 19, men kom inte därifrån förrän en timme senare. Lysena på Linus' bil hade nämligen plötsligt slutat att fungera och han befann sig hemma hos Christoffer. Så till slut kom grabbarna och hämtade mig och sedan fick vi åka tillbaka hem till C och hämta vår bil och sedan lämna av Andreas på vägen hem. Kom hem vid nio, utsvultna och aströtta.
Slängde i oss käk och tittade på Bonde Söker Fru på WebbTV:n. (Jäkligt bra uppfinning det där.)
Låg och pratade och sedan lyssnade vi på en massa bra musik. Och jag var så övertrött att jag skrålade med i varenda låt. Och skrattade åt mig själv. Heh. Linus: "Haha, är du någon jävla jukebox eller?". Of course I am.
Innan vi hoppade i säng plöjde vi ett A&H-avsnitt.

Thursday: Vaknade ganska tidigt och spenderade förmiddagen med att ringa Linda. Lyckades inte komma fram, fastän jag försökte hundra gånger. Helt sanslöst. Våra mobiler synkar inte för fem öre. Går aldrig att få tar på varandra. Och idag hade vi bestämt lunchdate, men det blev det ju ingen. Såklart. Blev lagom glad.
Dessutom var jag hundra på att jag var ledig idag, men det sket sig också. Drog till jobbet samma tid som igår, jobbade två timmar och fick sedan skjuts hem. Därmed gick planerna på att ta en eftermiddagsfika med Jojjo också i stöpet. Vilken bra dag..
När jag kom hem tog i alla fall Linus och jag en två timmar lång promenad i kylan. Så jäkla mysigt. Promenade runt hela Nälsta och Vinsta och på en massa ställen jag inte visste fanns. Väl hemma drog vi till min morbror som kollade på bilen, utan resultat. Käkade middag när vi kom hem och har sedan dess legat och tittat på TV.
För en stund sedan slängde jag ihop en fruktsallad och Linus gjorde te, så vi har tänt ljus och snaskat. Långpromenad och frukt - nyttigt! Och duktigt!


Min käraste och jag ute på promenad.
Vi är fett snygga tillsammans.

Tomorrow: Linus och jag har planer på åka in till stan och titta runt. På eftermiddagen ska jag i alla fall hämta mina brillor! Ska bli spännande och skönt. I skrivande stund ser jag knappt bokstäverna. SJUKT suddigt. Usch.
På kvällen blir det eventuellt bio med älskling. Och om jag får bestämma så blir det Kärlek 3000. Har velat se den ända sedan jag såg en trailer på den för flera månader sedan.

Crap
Crap from: Anonym

kvinna, jag föreslår att vi bokar en dag tid och shiet.. å sen så dubbelkollar vi via hemtelefoner (mitt hem är 08387566)så möts vi. deal?

och btw, andra halva av dec och första halvan av Jan så ska vi knarka varandras sällskap för då är jag ledig!<3

2008-11-21 @ 02:53:46

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback