And in the night we'll wish this never ends.

Fucking thursday: Det är en dålig dag idag och jag är på uselt humör. Större delen av dagen har jag spenderat i sängen framför laptopen, sjukt deprimerande. Men eftersom jag haft ont i skallen och (som sagt) varit på pisshumör, har jag inte orkat göra något annat. Woho..
Jag tog mig i kragen och fixade mig iordning i alla fall och sedan käkade jag middag och efterrätt med brorsan. Därefter gav vi oss ut på vägarna och det gjorde mig på (lite) bättre humör. Jag var trött och ganska okoncentrerad, så till slut satt vi bara och skrattade. Herregud. Men bra gick det! Bättre än på länge, actually. Och det kan man ju alltid glädjas åt.
Kom hem för en knapp timme sedan och har sedan dess inte gjort någonting. Linus borde vara hemma snart och då blir det till att käka middag. Vad resten av kvällen har att erbjuda, får vi se.

Åt helvete: Vad ska man göra när man redan har gjort allt? Vad ska man säga när allting redan är sagt? Och när allting är precis som innan. När ingenting förändras, fastän man gör allt, allt man kan. Vad gör man när man gett allt som går att ge, och fortfarande inte får någonting tillbaka? Ska man ge upp då? Och inse att det är för sent?


Sjuhundratjugo (720!) dagar idag.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback