Idag är det två år sedan.

Kiss me beneath the milky twilight: Jag minns den där måndagen för två år sedan, när vi låg i min säng. Lika tydligt minns jag den där tisdagen förra året, då det var ett år sedan. Allra tydligast minns jag hur det bubblade i magen och hur lycklig jag var de där två dagarna. Lika lycklig som alla dagar sedan den 13 november 2006.




And how can I stand here with You
And not be moved by You
Would You tell me how could it be
Any better than this
You calm the storms
And You give me rest
You hold me in your hands
You won't let me fall
You steal my heart
And You take my breath away
Cause you're all I want
You're all I need
You're everything, everything

Would You tell me how could it be any better than this?

Crap
Crap from: Älsklingen

Jag älskar alla våra dagar! Och jag älskar våran fina låt! :)

Och snart är det våran stoooooora dag, som ska bli den bästa dagen i världshistorien(förutom dagen då vi blev tillsammans då) =)



Du är finast, och jag älskar varje dag med dig.

Och jag vet att jag kommer få oändligt många underbara dagar med dig, min älskling!



Jag älskar Dig, och allt som är du, och allt du gör.



Puss,

från din Linus


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback