I'm afraid that this is the end.

Last night: Mysmiddag, TV-tittande, A&H-avsnitt och gos i sängen. Allt tillsammans med älsk.

Monday morning: Vaknade för en halvtimme sedan och fastän jag sovit nästan tio timmar är jag trött som fan. Har träningsvärk (?) i armarna och känner mig sliten. Suspekt som attans. Tänkte slänga ihop lite frukost nu och kanske bläddra i min nyinköpta Glamour eller stirra på TV.

Later today: Det som var planerat var en efterlängtad date med
Jojjo, men eftersom jag tydligen måste på något jäkla personalmöte i eftermiddag (vilket jag fick reda på igår), gick det åt helvete. Är sjukt bitter känner jag. Jag slängde precis iväg ett SMS till henne, så jag hoppas att hon är ledig någon annan dag i veckan. Var år och dagar sedan jag träffade henne, så det är minst sagt välbehövt.
Mötet ska sluta halv åtta, så då hoppas jag på att Linus hämtar upp mig, så att jag slipper åka kommunalt. Usch.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback