Release me.

 Fuck life: Jag orkar inte mer. Jag känner mig så jävla-jävla orkeslös och irriterad och instabil. Det går inte en dag utan att jag helt utan anledning börjar gråta eller blir vansinnigt arg. HELT UTAN ANLEDNING. Det är helt sjukt.
Jag pendlar fram och tillbaka. Glad-ledsen-arg-glad-ledsen-arg.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Är glad och ledsen och förbannad på samma gång. Jag klarar inte mer.
Och alla tankar, de bryter ner mig. Det slutar aldrig. Aldrig-aldrig-aldrig. De finns där hela tiden, dygnet runt och jag vet inte vad jag ska göra. Hur jag ska göra mig av med dem. Hur jag ska kunna leva med dem? Jag vet ingenting.
Har lagt allt hopp i att det ska försvinna när jag slutar med den där skiten. Antingen imorgon eller på tisdag. Bort-bort. Aldrig igen. Om det inte blir bättre då vet jag fan inte vad jag ska göra. Bah.

Och mina ständiga smärtor. Varje dag. Kan någon förstå det? Att jag har ont i huvudet och i nacken och ryggen och alla andra muskler också för den delen, varje jävla dag. Huvudet är värst. Har huvudvärk konstant. Migrän minst en gång i veckan. Det är inte normalt. Vadfan är det för fel på mig?
Nästa tisdag ska jag träffa en läkare och jag hoppas-hoppas att hon kommer ha en lösning till mig. Mediciner, HJÄLP. För det här går inte längre. Jag kan inte leva ett normalt liv längre.


Crap
Crap from: Carro

Älskade baby!

Vi ses imorgon.:)

Då blir vi lyckliga.

2008-11-16 @ 22:31:53
Crap from: Anonym

=(<3

vad är det för skit du ska sluta med?<3

2008-11-17 @ 12:10:51

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback