Take me deeper now.

Makes me happy: Är så tacksam för alla som bryr sig, som finns där, som inte ger upp fastän de kanske borde. De som aldrig lämnar min sida, de som funnits där i flera års tid, alltid. I med - och motgångar. På ett eller annat sätt. Vissa mer än andra. Vissa tydligare än andra. Men det spelar ingen roll, för jag vet vilka som är äkta. Som är på riktigt.
Och fastän jag ibland känner mig ensammast i världen, så finns ni där. Nära eller långt bort? Alltid.

Now: Mitt allt och jag tog nyss en underbar nattdusch tillsammans, så nu ska vi krypa ner under täcket hud mot hud, och mysa framför ett A&H-avsnitt eller två. Finns det någonting bättre? Seriously.


Crap
Crap from: Linda

Jag älskar dig<3

och jag har fundert på vad ett A&Havsnitt är ett tag nu xP<3


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback