Tell me that everything's gonna be alright.

Thoughts: I förrgår slutade jag med den där skiten. Det där som jag till viss del trodde var boven till att jag mår som jag mår. Lade nästan allt hopp till att allt skulle bli bättre, bara jag tog bort den. Jag är medveten om att det inte har gått många dagar och att det säkert kommer dröja ett bra tag innan jag märker någon skillnad. Men.. Tänk om det inte alls blir bättre? Tänk om det inte alls berodde på det? Att det bara är så det är. Att jag alltid kommer vara så här fuckad i huvudet och att det alltid kommer att göra ont. Tänk om det är något annat som är fel? Vad ska jag göra då?
Jag orkar inte vara rädd hela jäkla tiden. Har konstant ont i magen. Känner mig nervös.

Varför kan inte allt bara bli bra?

Crap
Crap from: Linda

vad slutade du med?<3



Jag ringde dig i förregår för att bestämma nånting, plus att jag skickade mess.. vår hemtelefon är kaiko just nu så jag messade igår, men kunde inte ringa för pengarna tog slut i förregår.. =(<3



och jag va uppe för jag kan knappt sova.. är så orlig inför teaterhögskolan på måndag så sover kanske en timme eller två numer..


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback