And you should know by now.

Friday: Jag minns inte ens vad vi gjorde, men på kvällen åkte vi in till stan. Mådde uselt. Myste hemma hela kvällen.

Saturday: Var uppe vid halv sju, helt sänkt efter endast 5 timmars sömn. Drog till jobbet en timme senare, där jag spenderade resten av dagen. Jobbade bl.a. med min vän och kollega Christoffer, så dagen flöt på bra. Förutom att ta hand om barnen snackade vi skit och sådant är alltid trevligt.
Under dagen hann vi även med två utflykter med barnen, först till badhuset och sedan till stallet. Killarna hade jätteroligt i bassängen och busade. I stallet likaså. Så där var det nog bara jag som inte hade särskilt kul. Jag måste faktiskt erkänna att jag var lite småskraj för hästarna. Har aldrig under mitt 19 åriga liv varit nära hästar på det sättet. Och igår hade jag ansvar för en enorm häst med ett litet barn på. Herregud. Men Filip (som jag hade ansvar för) tjoade och tyckte att det var jätteroligt att rida fort. Och vi överlevde ju.
Kom tillbaka till Tryffeln strax efter fyra, så resten av eftermiddagen tittade vi på TV. Chris och jag slutade 17, så han var snäll och skjutsade in mig till centralen. Där skiljdes vi åt och jag sprang och mötte Linus vid Sergel. Köpte en cheeseburgare på Donken, för att stilla min dödande hunger och promenerade runt på stan tills filmen började. Då slog vi oss ner i en myssoffa, men en stor popcorn. Sjuukt mysigt! Vi såg Låt den rätte komma in, och det var något av det sjukaste jag sett. Men den var bra. Och Linus älskade den. Vi hade i alla fall supermysigt där inne i biomörkret, mysigare än på mycket länge faktiskt. Oh!
När vi kom hem käkade vi en sen middag och myste framför TV:n. Underbar kväll!!

Sunday: Varit på jobbet, 8-17. Har varit en mycket trivsam dag som bjudit på många skratt. Alltid trevligt. Framåt eftermiddagen satte tröttheten in ordentligen och jag hade kunnat somna stående. Usch. Ont i skallen hade jag också.
Vid 17 åkte jag med Maria (Chris mamma och min/vår kollega) hem, där jag hittade Linus och Chris framför Guitar Hero World Tour. De såg förjävla töntiga ut, haha! Hängde där ett tar innan Linus och jag åkte hem. Käkade middag (och lussebullar till efterätt, som jag har längtat!) och sedan kollade vi på Sanningens Ögonblick.
Imorgon är jag ledig hela förmiddagen! Skönt. Börjar 16 och ska vara själv med Malcolm fram tills Maria kommer. Slutar 19, så det ska nog gå vägen. Sedan är jag ledig på tisdag och onsdag, yay!

Fuck it: Jag HATAR skitsnack. Folk som ljuger och snackar ren jävla bullshit. Fyfaan! Och folk som klagar på andra, men gör samma sak själv. Tusen gånger värre. Äckliga människor.

LÖL: Vad håller du på med? Jag förstår att du är avundsjuk, men ge dig. Du är patetisk. HA-HA.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback