You shine brightest of them all.

Lovely fucking monday: Linus och jag vaknade till liv vid elva och gick upp och gjorde oss anständiga. En styck pojkvän fattigare gick jag upp till Vällingby, vid ett-tiden, och mötte min Carro. Oh! Vi promenerade runt i lite butiker och hon gav mig råd och hjälp inför hemlisen tomorrow. Sedan slog vi oss ner med en varsin thailunch och pratade-pratade-pratade. I tre timmar. Precis vad jag behövde. Hon är som ingen annan.
Tre timmar (som sagt) senare skiljdes vi åt och jag gick därfrån lättad, lycklig och alldeles varm i hjärtat. Gjorde ett ärende och sprang sedan hem och sedan upp igen och hämtade ut ett paket. Blev asnöjd. YÄSS.
När jag kom hem gjorde jag klart hemlisen och sedan hamnade jag här. Under dagen hann jag även med ett kort, men mysigt telefonsamtal med Linda. Vi planerar att luncha på torsdag. Mys.
Är lite smått irriterad på min pojkvän, som SMS:ade mig vid 16 och talade om att han skulle åka hem snart. För att vi planerat att göra ett ärende i Vällingby. Han har fortfarande inte kommit hem. Say no more. Argh.

Tomorrow: TVÅ ÅR! TVÅ ÅR! TVÅ ÅR! TVÅ ÅR! TVÅ ÅR! TVÅ ÅR! Jag längtar så in i helvete. Planerna för vårat dygn är helt underbara. Woho!

Crap
Crap from: Carro

tack för en underbar dag baby!

och ha det så mys imorrn!

kul att presenten blev lyckad. :)

pusss!

2008-11-17 @ 20:06:59
Crap from: Linda

asså, jag har hört rykten om att det va en helt underbar människa som ringde igår också (A)


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback