You spin around in my head.

Monday: Åkte till jobbet vid fyra, satt på ett segt personalmöte från halv sex till strax innan åtta. Fick i alla fall träffa nästan alla mina nya kollegor och så fick jag veta mitt schema för de närmaste veckorna. Linus hämtade mig och vi kom hem för en liten stund sedan och har precis käkat middag.
Under dagen har jag även:
- Sovit ut ordentligt (fastän jag vaknade sepetrött)
- Kollat på två SATC-avsnitt
- Upprätthållit min och Lindas nästan-dagliga SMS-kontakt
Good day!

My week ser ut såhär..
Tisdag: Jobba, upp till Synsam och följa upp och eventuellt beställa mina brillor, ut till landet.
Onsdag: Jobba kväll och sedan direkt ut till Djurgården för att gå på stand-up med älskling.
Torsdag: Inga planer so far. Förhoppningsvis övningsköra(!!!)
Fredag: Hem till landet och stanna resten av helgen. Förhoppningsvis träffa bönderna.
Lördag: Se ovanstående. ^^
Söndag: Jobba kväll.

För en gång skull har jag (nästan) fullt upp. Känns bra! Under veckan som kommer hoppas-hoppas jag att jag hinner och kan träffa Carro och Jojjo också. Sedan måste älsk och jag fixa saker inför vår kommande två års-dag (bara 15 dagar kvar!). Wöhö!


As long as I live.

Crap
Crap from: Mickis

kolla min nya fina blogg:D sen e ja sämst på o skriva men endå ^^


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback