You're yes then you're no.

Tuesday: Linus och jag hade mysdag här hemma. Tog en lång dusch tillsammans, låg under täcket i soffan och myste framför TV:n, åt pizza till middag. Klockan 21.00 började en usel film på trean, som jag pinsamt nog fastnade framför. Grät en skvätt tillochmed. Linus: "Haha! Det går ju inte att titta på film med dig. Antingen somnar du eller så gråter du!". Det är så sant som det är sagt. Men så går det när man är tillsammans med en trött och sentimental människa. Så det så. Knarkade A&H innan vi gick till sängs vid två-tiden. Låg och pratade en stund innan vi somnade i varandras armar.

Early wednesday: Vaknade av Linus' mobilalarm till oljud, men hade ingen lust att gå upp. Så vi låg kvar och myste en stund innan Linus bokstavligen tvingade upp mig. Så nu sitter jag här, helt slut, fastän jag sovit i nästan 9 timmar(?), och väntar på frukost. Därefter bär det av in till stan, för kvällen ska spenderas på jobbet. Wöhö.

Also: Saknad.


Crap
Crap from: Linda

sorry. läste ditt meddelande nu. Jag har inte fått ngt meddelande igår.. jag skickade två eller tre. våra telefoner kan inte synka över huvudtaget. Saknar dig som ett efterblivet mongo. Vill träffa dig, NU<3



Btw, Rash sitter å driver med mig på facebook.. varför? lolz


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback