Build your nest upon my shoulder.

Friday update: Fastnade framför datorn som vanligt i förmiddags - jag är sämst. Vid två ringde Hermon och ville ha sällskap upp till Vällingby. Absolut sade jag och hoppade in i duschen. En timme senare (rekord!) var jag färdig och vi möttes upp utanför my place. Vi letade efter jackor och skor till H och jag köpte nödvändigheterna jag behövde. Smärtstillande kräm för mina muskler och lite saker inför provet imorgon. Inne på H&M spontanköpte jag även två topar, "att ha till mjukisbyxor", men jag funderar på om jag inte ska byta storlek på dem.
Någon timme senare drog vi därifrån och tog en mysig höstpromenad. Till slut hamnade vi på en bänk pratandes om skolan, förhållanden, kärlek, vänner, ja sådant som är väsentligt att prata om med sina tjejkompisar. Det var kallt, men mycket trevligt.

Now: Kom precis hem och ska strax ut och övningsköra med brorsan. Ska bli jävligt roligt, eftersom det var ett tag sedan vi var ute. Han blir ju alltid så stolt över mig. "Det här går ju strålande, bara bättre och bättre!" YÄSS.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback