'Cause our time is short.

Yesterday: Vi kom iväg in till marknaden kring fyra-snåret. Det blåste och regnade och var svinkallt, men det var mysigt ändå. Själva grejen liksom. Vi köpte godisremmar, kanderade mandlar och en varsin korv. Ungefär det man måste köpa när man går på marknad. Någon timme senare gav vi upp och sprang in på Apoteket. Sedan började jag känna mig mer och mer krasslig, febrig och trött. Så vi åkte hem till värmen. Kröp ner under täcket och älsk eldade. Störtmys! Men fruktansvärt påfrestande och frustrerande att ständigt vara sjuk. Mådde inte okay någonstans.
Kollade på TV hela kvällen och bara myste. Som vi alltid brukar göra. Bästa stunden på dygnet.

Now: Mår lika piss som igår. Halsen fungerar inte som den ska, näsan rinner och jag känner mig febrig. WTF?! Jag har verkligen ingen ork eller tålamod för det här igen. Helvete.
Ska käka frukost nu i alla fall och sedan trycka i min en värktablett. Måste. Bli. Frisk. Till. Imorgon. Wäh.

Random: Min mobil har knullat ur. Helt jävla kass. Alt går åt helvete. Why me??

Crap
Crap from: Carro

Haha .. du får väl knulla ner den då!

Jaa det gör du rätt i. Krya på dig!

2008-10-02 @ 14:33:26
Crap from: Yster

Men du kommer väl imorgon..? :( ring mig!

2008-10-02 @ 14:42:52

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback