I don't think there's no solution.

Yesterday: Låg hemma mest hela dagen och mådde sådär. Smärta på ungefär kroppens alla muskelfästen och förkyld. Jättekul. Lovar. Linus gjorde mig i alla fall sällskap i soffan och det var naturligtvis mysigt.


Tagen hemma hos Carro nu ikväll.
Jag ser ut som ett jävla sepe, men Linus är söt, så den fick hamna här ändå.

Today: Vaknade ganska tidigt, sjukt trött. Hörde av mig till chefen och sade att jag inte kunde jobba på söndag såsom vi hade bestämt. Både skönt och trist. Behöver ju pengarna, men mår man som jag gör så är det ju såhär det är. Life's a bitch. Har segat hela dagen i soffan. Har fortfarande ont överallt. Migrän också. Självklart.
Vid sex-tiden åkte vi in till stan, käkade på Donken och stressade sedan vidare hem till Vällingby. Kirrade ett ärende och åkte sedan hem till Carro, där hon, Kalle och Amanda satt och snackade skit. Vi anslöt oss och jag roade mig med att fylla i "Bibeln om mina vänner" (eller något sådant) som C fått av Amanda. Ganska underhållande faktiskt. Under tiden anslöt sig även Gabbi och hennes pojkvän Dennis. Vi läste och svarade på frågor ur ett spel som C fick av G och D. Lärorikt och kul! Två timmar senare var det dags för mig och L att åka hemåt och de andra att dra ut och göra stan osäker. Tanken var ju att vi också skulle med, men ja. Jag mår ju inte bra, så då fick det bli såhär. (Förlåt Carro!). På måndag, älskling?
Kom hem för en liten stund sedan, har pratat med morsan och farsan och kollat på världens häftigaste naturfenomen. Det blixtrar så in i helvete på himlen. Mamma berättade att det har hållt på så i flera timmar. Sjukt ballt.
Huvudet och nacken gör för övrigt pissont. Hora.


Jag älskar dig.
Glöm aldrig det.

Tomorrow: Ska åka hem till vischan igen. Hoppas på att jag mår bättre imorgon, för vi ska nämligen hem till Tobbe och umgås med honom och Lina imorgon kväll. Mysigt!

"You are running through my mind and it makes me crazy."

Crap
Crap from: Carro

Och jag älskar dig.

2008-10-04 @ 19:43:07

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback