I'm knocked down by your eyes.


Jag älskar oss.

Saturday night: .. Strax efter åtta anlände vi hem till Tobbe, där han och
Lina satt bänkade framför Stjärnor på Is. Vi slog oss ner, snackade, tittade på programmet och käkade lite godis. När det var slut sprang vi ut och rökte och slog oss sedan ner i köket för att spela kort. Vi hade sjukt roligt och jag och Lina kom på delad första plats. Tobbe och Linus tjatade ständigt om sin öl och Lina och jag skakade på huvudet. "Karlar!"

   


Sexigt?

Alkoholhalten ökade kraftigt för pojkarnas del under kvällens gång och Linus satt och fnittrade mest hela tiden.
Efter många rökpauser, skitsnack och skratt tog vi fram favvospelet och herregud vad vi skrattade. Lina och jag utklassade grabbarna stort; Tobbe och jag (som var världens dreamteam förra helgen) förlorade big time; Tobbe blev lite grinig och trodde att Lina fuskade (haha, det var sjukt roligt och Linus skrattade så att han höll på att dö!);  vi tryckte i oss en chipspåse och två påsar popcorn; sjöng med i låtarna; snackade skit och skrattade så att vi höll på att kissa på oss.
Tobbe var så kalaspackad att han inte såg någon skillnad på mig och Lina och gav mig, helt ovetandes om att det var jag, ett tjuvnyp. Han blev så chockad när han insåg att det var jag - "jag trodde verkligen att var Lina!" - och vi skrattade så att vi fick ont i käkarna och i magen. Vi smed planer angående någons kommande födelsedag; rökte; Lina och jag dansade bugg på en grusväg, ute i skogen, mitt i natten (varför inte liksom?); tog massa foton, jag spelade in några filmer..

    


Jag gillar att vi posar exakt likadant.

 

Klockan hade nog hunnit passera tre när Lina slängde ihop lite fyllekäk till grabbarna. Det slutade med att Lina hade ut ena tallriken på golvet och blev aningen deprimerad, Linus kladdade som ett litet barn och Tobbe satt mest och vinglade i soffan och försökte fotohämnas på mig. Lina var tvungen att gå ut och ta en lugnande cigg och beordrade mig att följa med. Det blev en mysig pratstund ute i mörkret. När vi kom in en bra stund senare, hittade jag min pojkvän inne på toaletten och Lina sin halvsovandes i fotöljen. Jag tog hand om L och när vi kom ut från toaletten hade Tobbe gått och lagt sig och Lina hade fixat fyllekäk till sig själv, som hon också hade haft ner på golvet. Haha!
Tittade på klockan och insåg att den var halv fem och jag SMS:ade mamma Eva och bad henne komma och hämta oss. Lade Linus i soffan, medan jag packade ihop sakerna vi haft med oss och Lina skickade med mig en film. En kvart senare kramade jag Lina hejdå, önskade dem en bra resa och stöttade L till bilen. Kom hem, Linus mådde fortfarande dåligt och låste in sig på toaletten, medan jag tvättade bort sminket och bäddade i sängen. Vi kom i säng kring halv sex, L sjukt sliten och jag trött.

    

Konstaterande: Det var en helt underbar kväll. Och det var längesedan jag skrattade så mycket. Oh!

Woho! :D

Crap
Crap from: Lina

Haha vilka jävla bilder:)

har du tittat på filmen än?:)

2008-10-06 @ 15:11:12
Crap from: MickeR

Men hallå

Så snygg men varför måste du hela tiden förvränga munnen, haru komplex för den eller vad ???

Skärp dig nu


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback