And you're spinning around in my head.


Jag älskar att jag större delen av mitt liv bor ute på landet.
Det här är mitt hem. Det är här jag hör hemma.

Yesterday: Vaknade ganska tidigt, käkade god engelsk frukost och myste framför TV:n. På eftermiddagen tog vi en mysig höstpromenad och jag fotade ungefär allt jag såg. Mys. Som fan. När vi kom hem hoppade vi in i duschen och det var precis lika förbannat mysigt det. Drog på oss mjukisbyxorna och åkte sedan in till Flygis för att handla käk.
Kom hem, jag hade ont i kroppen och Linus ställde sig i köket och lagade wok. Jag dukade uppe vid vår soffa och sedan tryckte vi oss den helt utsökta maten. Yummie!
Vi spenderade kvällen framför TV:n. Inga konstigheter what so ever.

  

Today: Vaknade vid tio och släpade mig upp. Satte mig framför datorn och en stund senare kom älsk upp och gjorde mig sällskap. Käkade engelsk frukost imorse också och sedan låg vi framför TV:n. Åkte in till stan någon timme senare, drog på ett möte med mig chef: snacka om policy och sådant shit, inga nyheter. Kom hem och käkade middag och sedan åkte vi bort till Kista och hämtade ut våra biobiljetter. Därefter hade vi en timme att fördriva och jag förälskade mig i allt jag såg. Hittade världens underbaraste smyckesbutik, hittade även söt väska (som jag funderar på att köpa imorgon) och provade en massa stövlar. Linus fick släpa ut mig ur alla butiker.  Kände mig så sugen på att shoppa allt jag såg, men Linus insåg att det inte var någon toppenidé.
Vid sju slog vi oss ner i biosalongen och kollade på världens sjukaste skräckfilm - Mirrors. Usch. Visst, den var ju läskig och ja.. bra, men jag har inte nerver för sådant där. Hamnade inte helt otippat i en dispyt med två fjortisbrudar som satt och snackade högt med varandra och i mobiltelefon någon meter ifrån oss. Varför är alla ungdomar så fruktansvärt respektlösa? Jag fattar det fan inte. Jag blev i alla fall vansinnig.
Kom hem för en timme sedan, har käkat mackor och jag har pratat med mormor i telefon. Har vansinnigt ont i huvudet och axlarna. Ska nog ta en värktablett och lägga mig och vila.

Tomorrow: Måste hem till landet. Fixa med bilen som ska besiktas på fredag. Jävligt roligt. Jag låter nog Linus sköta det där, så hittar jag på något annat. Ja, det blir bra.

Du gör mig fullständigt vansinnig.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback