You're all I'm asking for.


Friday night:
Klockan var 18.45 när vi hoppade in i bilen och åkte in till Norrtälje. Fem minuter sent trippade vi in på restaurangen och blev placerade vid en bord för två. Två minuter senare insåg vi att vi fått det sämsta bordet på hela stället, då det satt ett gäng 50+are brevid oss, som och gapade och skrek. Värre än tonåringar. Pinsamt. Vi frågade om vi kunde få byta bord, men det gick naturligtvis inte. Vi förbannade oss en stund, men försökte göra det bästa av situationen. Beställde lite gott att dricka och till middag blev det oxfilé och friterad färskpotatis. Gudomligt gott! Vi satt och åt och pratade och myste och det var helt perfekt. Ih! Vi blev så fruktansvärt mätta att vi blev tvunga att skippa efterrätten, men det gjorde inte så mycket. Två-tre timmar senare betalade Linus notan (han bjöd mig såklart!) och vi blev hämtade av mamma Eva. När vi kom hem var jag så trött att jag somnade nästan dirr. Hann väl med ett A&H-avsnitt innan bara. Linus väckte mig vid halv fyra, och då blev det mys i sängen innan vi pussades god natt och jag somnade i hans armar. Ett perfekt avslut på en underbar kväll.

   



Tack för att du bara är MIN.

Crap
Crap from: Carro

snyggt med rutig skjorta!

2008-10-19 @ 18:00:06

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback