I love the way you make it sound.

  
Vi som höll ihop alla de där åren i högstadiet.
Hermon, jag (till vänster på bilden), Sarah och Linda.
Fotot är taget vintern 2004, d.v.s för fyra (!) år sedan.
SNYGGA VA?

Wednesday and I was happy: Vaknade 10.52 imorse, fastän alarmet var ställt på 09.45. Linus har lärt sig att stänga av skiten i sömnen. Fantastiskt bra. Det är jävligt tur att vi inte har några viktiga tider att passa.. Vi låg och drog oss och klev upp vid halv tolv. Mormor var på besök, så det blev lite mysprat med henne, medan vi slängde ihop frukosten.
Efter frukost, laptophängande och mys drog Linus till en polare och jag stressade runt som en dåre. Kutade upp till Vällingby vid två och mötte upp Hermon vid tuben. Jättemys att se henne. Vi tog en sväng inne på Gina och pratade på som tusan. Till slut drev kylan oss till Donken, där vi slog oss ner med lite att äta. Satt och pratade i flera timmar och sådant gör mig verkligen glad. Skrattade åt alla minnen vi har tillsammans, åt hur vi klädde oss och såg ut och betedde oss. Saker vi har gjort och saker som man helst vill glömma. Vi hade sjukt trevligt och mysigt. Hon gav mig ett par endorfiner som jag kan leva på ett tag.
Innan vi masade oss hemåt blev det lite mer fönstershopping. Slog följe hem (vi bor 2 min ifrån varandra, tvärs över vägen), och skiljdes åt mitt emellan henne och mig. Bestämde att vi skulle ses igen snart. Lite mys hemma, nu när båda är arbetslösa. Låter bra.

Wednesday night:
Linus kom hem för ett litet tag sedan, med bra nyheter. Än så länge är de bra i alla fall, men jag tänker inte hoppas på för mycket, för då går allt åt helvete. Så brukar det vara. Men men.. vi får se vad som händer.
Om en timme ska jag sitta bänkad framför Bonde Söker Fru (Hermon skrattade åt mig när jag berättade att det var ett av de två TV-program jag följer, heh) tillsammans med älsk. Jag har fått honom att tycka om det, fastän han inte vill erkänna att han gör det. Löl på honom.
Vad vi hittar på sedan får vi se, kanske tittar på någon film och dricker te. Vore mysigt. Vi hade planer på att gå ut och springa ikväll, men det får nog bli en annan gång. Ska sova tidigt ikväll i alla fall. Vi måste bli bättre på att komma i säng vettig tid. Bah.

Idag har varit en bra dag.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback