I feel you in every single heartbeat.

Sunday ffs: Jag började min dag med att göra en SJUK sak. Sjuk i den bemärkelsen om man tänker på hur mycket klockan var. Alltså.
Alarmet ringde vid nio och Linus hoppade in i duschen, medan jag gick upp och gjorde frukost till honom och letade upp hans kläder. Jag måste vara jordens snällaste flickvän. Ibland. En timme senare åkte han iväg och jag (nu över till det sjuka..) BÖRJADE ATT STÄDA. Klockan tio en söndagsmorgon, när jag hade kunnat gå och lägga mig igen eller göra något annat som jag brukar göra. Men jag fick något sjukt infall och började sortera smutstvätt, "storstäda" på databordet, torka och damma och fixa och dona. Plockade ner och kastade en del av mina torkade blommor. De har luktat suspekt i flera månader nu, så det var på tiden att jag gjorde mig av med dem. Har tänt doftljus och ställt där de hängde, för att försöka få bort lukten. Såå.. vårt rum ser pånyttfött ut. Inga kläder på golvet, inte en hög med papper och böcker på databordet, inte en byrå dränkt i skit.. Det ser så rent och fint ut nu. Me like.
Nöjd som få slängde jag ihop lite frukost och sedan hamnade jag här. Ska snart ta en dusch och fräscha till mig lite. Måste upp till Vällingby och byta t-shitarna jag köpte i förrgår. Är inte alltför taggad på att ge mig ut i regnvädret, men men. Det är ju trots allt höst och jag älskar tillochmed dagar som denna då. När man är inomhus, vill säga. Mys!

Something: Det känns som om jag har massor att säga, men samtidigt ingenting alls. Mitt huvud sprängs snart av alla tankar, men ändå känner jag mig helt tom. Jag känner allt och inget. På samma gång. Sjukt påfrestande och frustrerande. Fyfan.
Vet ingenting längre. Vad jag ska tänka eller tycka, eller hur jag ska reagera, hur jag ska agera, vad jag ska göra eller säga eller inte säga. Om jag ska ignorera det eller ta tag i problemet eller.. Fast två saker vet jag, och det är 1: att jag inte kan fortsätta såhär och 2: att jag hatar-hatar-HATAR dig mer för varje dag och mer än någon eller någonting någonsin.


Ibland är jag snygg.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback