I'm yours.

Wednesday: Vaknade precis, sovit sju timmar, men är ändå löjligt trött. Kvällen igår var hemsk. Mådde sämre än någonsin. Orkar inte gå in på några detaljer, men ångesten-paniken-rädslan tog överhand. Fruktansvärt.
Mår bättre idag, men inte helt bra. Har blivit förkyld också. Helt hopplöst.
Ska väcka L snart och äta frukost. Senare idag ska vi åka in till Norrtälje och gå på höstmarknad. SÅ JÄKLA MYSIGT! Det ser jag verkligen fram emot.


Tagen av myself i januari i år.

Goosebumps:
Igår när jag höll på att bryta ihop, tog Linus med mig ut i den friska kvällsluften. För att lugna. Det var mörkt och kallt och vi promenerade en bit ner på vägen, hand i hand. Pratade om hösten för två år sedan. Mindes, saknade, älskade. Det var två år sedan vi stod vid lyktan och han höll om mig för att jag inte skulle frysa och jag sade att han doftade kärlek. Han doftade kärlek igår också.
"För älskar låter så vagt i jämförelse med det jag känner för dig."

My forever favourite:


Det här är den bästa låten jag någonsin har hört i hela mitt liv. Linus spelade denna för mig för snart två år sedan. Det var första gången jag hörde den. Den blev till slut en av våra första och mest känsloladdade låtar. Vi lyssnade på den hela tiden då vi var tillsammans. Stod alltid på i bakgrunden. Och när vi var åtskiljda lyssnade jag på den på repeat. Hela tiden fanns den i mina öron och i mitt huvud. Ständigt närvarande.
Där finns den än.
JAG ÄLSKAR DEN.

Och jag börjar nästan alltid gråta när jag hör den, bara för att den fyller mig med så mycket starka känslor.
(L)

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback