En vanlig måndagseftermiddag.

SMS mottaget från Linda:
"Palla att jag jobbar med värsta snygga killen som gjorde slut med sin flickvän för två veckor sedan ^^"

SMS till Linda:
" Go for it!"

SMS från Linda:
"Haha, kanske ska träffa honom mer än en gång först ;)"

SMS till Linda:
"Äh, sådant är överskattat ;)"

SMS från Linda:
"Du är ju knäpp! <3"

SMS till Linda:
"<3"

SMS från Linda:
"Jag älskar dig  <3"

SMS till Linda:
"Och jag älskar dig."

SMS från Linda:
"Fast jag älskar dig mest ;)"

SMS till Linda:
"Dream on baby!"

SMS från Linda:
"Kaxaru eller?"

SMS till Linda:
"Alltid. Jag vet ju att jag kan slå ner dig utan att blinka."


Fler svar kom inte och det måste ju faktiskt innebära att hon blev ägd. Haha.

Crap
Crap from: Linda

Jag hoppas att du inte känner en Christoffer i nacka, för då hatar jag dig ;9<3

Crap from: Linda

ja, om du känner en sån kommer han ju typ läsa detta å se vad jag skrev om honom o.O

2008-10-13 @ 23:41:56
URL: http://blogglund.blogg.se/
Crap from: Linda

har inte glömt dig.. men fick inte tag i dig när jag försökte messa o.O

2008-10-15 @ 00:27:48
URL: http://blogglund.blogg.se/

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback