It's you and me and all of the people.

Monday: L och jag segade bort halva dagen, men vi hade väldigt roligt medan vi gjorde oss iordning. Lyssnade på musik och jag dansade och flängde runt och Linus skrattade och sa "Du är så jävla underbar!" hundra gånger. Till slut kom vi iväg vid halv fyra i alla fall. Gjorde ett par ärenden i Vällingby och åkte sedan ut till Lidingö, där jag skulle till korttidshemmet Tryffeln. Mer än så säger jag inte än, för då går allt åt helvete. Så. Förhoppningsvis är allt klart imorgon. Efter visiten åkte vi till Barkarby, där Linus skulle kolla på massa ointressanta teknikpylar. Helt värdelöst. Dock köpte jag Sex and the City the movie, och det gjorde mig lycklig. Fastän jag redan sett den två gånger, så är det ett måste att ha den hemma.
Åkte hem, käkade middag och sedan hamnade jag här. Linus spelar TV-spel, vilket är för mig helt ostimulerande och onödigt och värdelöst och tråkigt, men men. Det är tur att jag slipper.

Tomorrow: Älsk och jag ska in till stan och shoppa. Måste hitta en vinterjacka till mig, vilket kommer bli fullständigt impossible. Kan inte någon tala om för mig var det finns snygga vinterjackor till sjysst pris, så att jag slipper leta arslet av mig imorgon? Usch. Ska kolla efter nya stövlar också. Inte heller någon lätt match. Men, det ska bli mysigt i alla fall, för det var serri ÅR sedan Linus och jag gick på stan tillsammans. Myspys.

Yster ffs: Säg en dag och jag är din!

Crap
Crap from: Yster

åhh baby det låter hett! det är så jävla mycket på g nu men på torsdag är jag helt ledig så då kanske vi kan ses på dagen? skulle vilja åka in till stan och shoppa lite.. :) ville ni följa med på halloween? PUSS

2008-10-27 @ 21:12:36

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback