There is no one else, who can take your place.

 
Typiskt mig.

Saturday: Min och älsk's 23 månaders-dag och 700 dagars-dag. Vaknade vid halv ett, käkade frulle och började sedan att fixa oss i ordning. Drog in till Norrtälje vid fyra, handlade lite och åkte sedan iväg till ett mysigt litet ställe, där vi bestämt oss för att ha en höstpicnic dagen till ära. Köpte med oss lite att äta och dricka och sedan slog vi oss ner vid en bänk i kylan. Supermysigt, men snuskigt kallt. En kort stund senare gav vi upp och satte oss i bilen och åkte ner till vattnet, där vi satt en stund. Underbara höst.





  


MIN vackraste Linus.
ÄLSKADE!

När vi kom hem blev det lite TV-tittande i väntan på middagen. När vi käkat färdigt gjorde vi oss snygga inför kvällen och drog sedan hem till Tobbe, där han, Lina, Niklas och Carro redan befann sig. Vi tjejer gick ut och tog en cigg och sedan var det dags att plocka fram Twister. Hysteriskt jäkla spel. Det var fett roligt fastän jag sög och fick ont överallt.
Under kvällens gång hann vi med flera sällskapsspel (Qube, Pratmakarna och Intim), skitsnack, skratt, vilda sexdiskussioner, bekännelser, vilket var mycket mysigt. Var så längesedan vi sex umgicks, bara vi, så det var kul. Ih!


Linus knäppte ett par bilder på väg hem till Tobbe igår kväll.
Och jag var drop dead gorgeous.

   
Carro utmanade grabbarna och vi andra som tittade på fick oss många goda skratt. Ovan ser vi varför.

 
Sedan var det min tur att spöa skiten ur Carro och Niklas, men jag lyckades trassla in mig själv i en massa konstiga positioner och förlorade därför ganska fort. Fantastiskt sexiga var vi i alla fall.

 

     
Ytterligare bildbevis på att snygghetsgraden var mycket hög..


.. Och Lina kammade helt klart hem förstaplatsen.

Framåt småtimmarna spårade det lite..

  


 
Sedan blev Niklas lite trumpen när ingen ville vara med på bild, körandes 69:an med honom.. Men han blev snart gladare när han hittade mina örhängen.

Linus och jag tackade för oss många timmar senare och trillade innanför dörren vid fem. Våldtog tänderna med tandborsten, myste lite och däckade strax innan sex.

Slutsatsen: blir som den brukar bli efter en sådan här kväll. Den var underbar. Fastän jag var trött som aldrig förr och inte mådde helt okay. Repris inom kort är ett måste. Såklart.
Och min och älsk's dag blev mycket mycket mysig, med picnicen och allt. Snart firar vi två år, älskling. Längtar.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback