I hear your voice when no one is around.

Still sunday: Det blev en mycket mysig dag trots allt. När jag hade städat klart, hamnade jag som bekant här och vid ett-tiden SMS:ade Carro P och jag hoppade in i duschen. Vi möttes upp vid 14.30 i centrum och styrde fötterna till Vällingby's enda "riktiga" café. Tog en varsin varm dryck att värma oss med i höstrusket och pratade bort ett par timmar. Mycket mysigt, as usual. Ett par timmar senare stängde stället och vi slängde oss ut i mörkret och kylan. Vi kramades hejdå en kort stund därefter och hon började traska hemåt. Jag å min sida travade bort mot Apoteket, där Linus hämtade upp mig ett par minuter senare.
Åkte hem, tryckte i oss massa tonfisksallad och en varsin munk till efterätt. Nu mår vi som vi förtjänar. Ikväll blir det mys framför TV:n. Surpla te, tända ljus och ligga hud mot hud. Ja, tack!

Så att säga: Perfekt söndag. Höstfika med en tjejkompis och mys med pojkvännen. Me fucking like. Alot.


Carro och jag, sommaren 2007, på Grönan.
Det finns inga nytagna pics på oss över huvud taget och det suger.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback