Is it real or is it only gossip?

Thursday morning: Linus klev upp vid halv åtta och jag gick upp och gjorde frukost till honom, så att han skulle hinna. Gick och lade mig igen, pussade L hejdå en timme senare och sedan har jag ömsom sovit och ömsom vaknat. Sovit jätteoroligt och drömt en massa konstiga saker och inte kunnat slappna av för att tankarna är där igen. Gav upp vid halv tolv och gick upp och fixade frukost till mig själv.
Since then har jag legat här framför laptopen och TV:n. Lagom stimulerande. Funderar på att ta en höstpromenad i min ensamhet lite senare idag. Försöka rensa skallen. I eftermiddag ska jag promenera hem till Carro. Kanske ska käka middag tillsammans, annars blir det bara lite mys.

What to do today?
- Plugga lite inför högskoleprovet. √ (FYFAAN)
- Rensa bland och slänga en del av mina torkade blommor.
- Boka en synundersökning. √
- Kolla upp lite saker inför vår 2 års-dag.
- Eventuellt ta en promenad. √
- Måla naglarna.
- Kolla upp priser på olika gymkort. √
- Umgås-mysa-prata med Carro. √


Crap
Crap from: Amanda

SV: nä jag har faktist inte kollat upp det för någonting. men jag borde nog göra det :) tack för tipsen!!


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback