Mest av allt i allting och i en evig evighet.

Vill du veta en sak?


Jag minns inte livet innan dig.
Om det beror på att ingenting kan kallas ett liv utan dig eller om mitt liv inte var något värt innan jag hade dig, spelar ingen roll. Jag vill inte minnas.
För aldrig vill jag leva utan dig. Vill inte veta hur det är, hur det känns. För jag vet att det inte skulle fungera. Jag fungerar inte. Varken mitt huvud, min kropp eller mitt hjärta fungerar utan vår kärlek. Jag vet det.

Du är Han med det stora H:et.
(Hur jävla naivt eller konstigt eller orimligt det än låter, så är jag säker, helt jävla bombsäker på att det är så.
Jag vill aldrigaldrigaldrig ha någon annan än Dig Linus.)

Crap
Crap from: Älskling

Våra liv är ett liv.

Crap from: Din älskling.

Precis så.

Och utan dig är ingenting någonting.



Men det vet du ju redan! :D

2008-10-01 @ 23:57:10
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se/

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback