You'd better lie low.

My sweet rainy tuesday: När Linus kom hem från frisören tvingade han att mig att fixa hans hår, "jag vet inte hur man gör nu när det är så kort!". Och det ska jag veta? Snyggt blev det till slut i alla fall. Flera klädbyten senare travade vi upp till tuben och åkte in till stan. Strosade runt och tittade på lite allt möjligt, pratade och njöt av varandra. Käkade thailunch i Kungshallen och sedan gav vi oss ut på jakt efter en vinterjacka till mig. Det var lättare sagt än gjort, men till slut hittade jag två alternativ. Samma märke, men olika modeller. Jag provade och provade och velade fram och tillbaka i över en timme, innan jag bestämde mig. Blev tvåtusenfemhundra kronor (och ändå tvingade jag farsan att betala hälften..) fattigare. Inte okay. Men snygg är den i alla fall, så jag är nöjd.
Sprang runt på stan i ytterligare någon timme, innan vi hoppade på tuben strax innan sju. Då hade vi gått på stan i fem (!) timmar. Jag tror aldrig mina fötter har varit så ledsna som då. Kom hem, käkade husmanskost till middag och jag pratade en kortis med Carro i telefon.
Since then har vi spelat Yatzy, snaskat lösgodis, jag grät en skvätt framför Rosa Bandet-galan och myst.
Är helt sjukt trött och mina ben värker efter den långa dagen. Har fått något jävla utslag kring ögonen också, måste vara allergisk mot sminket or something. Mystiskt som fan, eftersom jag använt samma sorts smink sedan flera år tillbaka. Hmms.

Interesting: Linus och jag bondade för 1 år, 11 månader och 11 dagar sedan. D.v.s. för 711 dagar sedan. Wöhö!
Och grattis till oss eller något.


MITT LIV.

(EDIT: Linus, när han såg bilden:
"Jag älskar allt med dig. Så mycket att jag hoppar utav glädje!"
Så jäävla söt!)

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback