But the morning means goodbye.

My lovely thursday: Vaknade halv åtta imorse av att något pucko stod och borrade i huset. Väggarna vibrerade. Blev lagom glad. Linus gick upp en halvtimme senare och jag sov vidare. Pussade honom hejdå vid nio och somnade om dirr. En timme senare ringde alarmet och jag gick upp och gjorde frukost. Gjorde mig iordning, ringde och pratade med F och travade upp till Vällingby vid halv ett. Lämnade tillbaka ett par t-shirtar på H&M och haffade bussen till Spånga.
Där mötte jag bästaste Carro och vi tog pendeln in till city.
Dagen blev helt underbar, precis som jag förutspådde. Vi lunchade (asgott!) på Kofi, promenerade på stan i regnet, köpte nödvändigheter (hittade dock inga vinterpjux!), blev överlyckliga av allt julpynt, fikade och åt sött, pratade om allt och inget och skrattade hela tiden. Hon gjorde mig lycklig.
Fem timmar senare gav våra fötter vika och vi hoppade på tuben hem. Och det luktade ANUS i tunnelbanevagnen. Fyfaan. Vi bytte plats tusen gånger, innan vi gav upp. Lyssnade på musik och fnittrade av trötthet hela vägen hem. I Vällingby tog vi en sväng på Stadium, innan vi kramades hejdå. Jag höll på att frysa ihjäl på vägen hem. Vinterjackan hade suttit fint om man säger så.  Kom hem för en timme sedan, snackade lite med Linda och nu sitter jag och pratar med Carro över MSN. Jag får aldrig nog.

Tonight:
-
maila bilder till Lina √
- svara på Jojjo's SMS √
- käka middag √
- smörja in mig med min smärtstillande muskelkräm
- mysa med älsk

Crap
Crap from: Carro

haha du är för söt!

vi måste ses snart bara så att du vet :)



puss <3

2008-10-30 @ 20:40:06

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback