Wishing you were anywhere else but right here.

Early monday: Vaknade för en liten stund sedan, kunde inte somna om. Fastän jag känner mig helt slut. Drömde sådär sjukt i natt igen. What's wrong with my head? L ligger fortfarande och sover här brevid mig, så måste väl väcka honom snart. Inga planer idag, förutom att åka ut till Lidingö och besöka Tryffeln. Mer om det senare. Annars ska älsk och jag bara höstmysa. Kanske gå på bio ikväll.

I made up my mind: Det räcker nu. Jag tänker inte bry mig, inte bli arg och irriterad. Inte ödsla energi på någon som dig, för det är det verkligen inte värt. Varsågod. Gör vadfan du vill, säg, skriv, tyck, tänk VADFAN DU VILL. Du kommer ändå inte komma någon vart med det. Kommer aldrig göra någon skillnad. Du kan inte ändra någonting med ditt patetiska beteende. Så. You're free to do what ever you want. Jag tycker faktiskt bara synd om dig.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback