You should know by now.

Last weekend in one minute:

Friday: Var uppe med tuppen och besiktade bilen. Tog en mysig fika på stan efteråt och sedan blev det lite shopping. Handlade middag, som vi lagade när vi kom hem. Myspys! Spenderade kvällen framför Idol och lite annat.

Saturday: Dagen till ära var min laptop plötsligt "trasig" och jag blev hysterisk. Vi fixade back ups och när det var färdigt, fungerade såklart datorn precis som den ska. WTF? Vi spenderade dagen med att spela spel och höstmysa. Efter middagen övningskörde jag och resten av kvällen myste vi i soffan.


The week:
Jag har inget minne alls av vad vi gjorde i söndags eller måndags. Antagligen ingenting speciellt eftersom jag inte kommer ihåg det. På tisdagen jobbade vi i alla fall på förmiddagen och efter det åkte vi in till stan. På kvällen gick vi på bio och myste resten av kvällen hemma hos mina föräldrar.
Vi segade bort hela onsdagen (det vi är bäst på!), men på kvällen tog vi en promenad upp till Vällingby och köpte snask och hyrde en film.
På torsdagen mådde jag förjävligt och vi som egentligen skulle ha jobbat fick skjuta fram dem planerna. Låg och halvsov halva dagen, men till slut blev jag så trött på att alltid må dåligt, så jag tvingade upp mig och sedan åkte vi till jobbet vid fyra. Kom hem därifrån vid elva, tittade på ett par A&H-avsnitt innan vi somnade.
I fredags jobbade vi återigen på förmiddagen och stressade hem runt fem-snåret. Kom hem, tiggde skjuts och gjorde oss i ordning..

  
En kväll roade jag mig med att rita en Humle&Dumle-gubbe på älsk.
HAHA!


Och Linus busade med mitt hår.
TADA! Så snygg jag blev, inte sant?

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback