You're the voice inside my head.


CHÄRLEK.
Maj - 06.

Wednesday: Dagen började med att Linus vaknade före mig! Det har typ aldrig hänt förut. Han pussade på mig tills jag vaknade och.. Det var ett helt underbart sätt att vakna på. Sedan låg kvar och myste längelänge, innan L serverade mig frukost på sängen. Sedan dess har vi bara legat i sängen och pratat och kramats och skrattat. Vansinnesmys!
När älsk har duschat färdigt är det min tur och sedan ska vi ta en lång höstpromenad. Efter det blir det antingen en fika (like old times!) eller middag i Vällingby. Och filmmys ikväll. Lovely!

Tomorrow: Carro och jag ska in till stan och shoppa! Och förhoppningsvis fika. Och prata-prata-prata förstås. Älskade. Längtar som fan.

Crap
Crap from: Carro

jag längtar också! :D Ska bli skitmys. <3

2008-10-29 @ 17:33:43

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback