Everything's gonna be alright.

Today: Linus och jag kom iväg runt två-tiden och en timme senare befann vi oss inne i Täby. Kollade runt, myste, umgicks. Jag kirrade ett knippe tofsar, ett set med Neutrogena-ansiktsprylar på apoteket och en "Diamond Strength" till naglarna. Och jag hittade ett par snuskigt snygga Björn Borg-kalsonger till L, som han naturligtvis köpte. Middagen avnjöts på Taco Bar och vi hade jäkligt mysigt. Pratade om saker som borde göras, som kommer att hända och lite sådant roligt. Åkte hem runt halv sex-sex och när jag kom hem sjönk jag ner i soffan och plockade fram lite nagelprylar. L hade också lite egentid framför laptopen. Sedan satt vi där sida vid sida och jag filade och målade och smyckade. Jag kan lova att jag nu har de snyggaste naglarna som världens någonsin har skådat. Är så äckligt nöjd. Yay!
Vid tio tog vi en varsin skål glass (Mascarpone, såklart!) och kollade på Paradise Hotel. Sedan dess har vi myst framför TV:n och i sängen, skrattat åt mitt engelska uttal (vi skrattade så att vi grät!) och tittat på flera gamla SATC-avsnitt. Nu blir det en kopp te innan vi kryper ner för att sova.
Idag har varit en av de bästa dagarna på länge.

Tomorrow: Då bär det av in till stan, Linus ska träffa en polare och jag ska träffa sötCarro. Ska bli vansinnesmys. Hon har varit på date(!) ikväll så hon lovade att jag ska få höra allt imorgon bitti. Oh! Längtar.

Yay: Snackade med my darling Linda i eftermiddags och vi bestämde att vi ska träffas på fredag. Woho! Alltid lika underbart. Kan knappt förstå att vi känt varandra i sex år redan. Helt vansinnigt. Det är få som är som Linda för mig.

 
SÖTNOSAR.

Crap
Crap from: Linda

sex år, och det är bara början :D<3


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback