But I can’t see straight anymore.

Good morning! Är på ett fantastiskt bra humör idag. Startade morgonen med att sträckläsa ut den från Carro lånade snuskigt bra boken Vi som aldrig sa hora. Tog mig två timmar att läsa ut den. De senaste två böckerna jag läst har jag läst ut på en halv arbetsdag, d.v.s. drygt fyra timmar. Löl. Ruskigt bra båda två hur som helst. Oh. Nästa bok (också lånad av Carro!) som ska plöjas är Sourze Sex. Verkade sjysst och annorlunda. Ska ge den en chans.
Sedan myste jag med älsk en stund och vi klev nyss upp ur sängen. Väntar på frukost - äggmackor och jordgubbsfil - hur jävla gott som helst. Vilken underbar morgon!

Jag kan inte hjälpa det, men jag älskar den här bilden.
SÅ TYPISKT MIG.
Den visar på pricken hur jag är. Freak? Nä, bara jävligt HET.


Today: Om vädret och hälsan tillåter ska älsk och jag ta en sväng med båten ikväll. En höstfärd. Usch, vad jag har längtat. Blir nog sista båtturen för i år. Känns lite trist, men jag tänker inte hänga läpp för det. För det innebär HÖST och som alla probably redan vet så älskar jag hösten över det mesta. Ingen annan årstid får mig att känna så starkt som hösten. Alla intryck, alla färger, alla dofter, alla känslor, alla minnen. Jag blir pirrig i magen bara av att tänka på det. Oh. Jag tror bannemig jag är som allra lyckligast på höstkanten. Sjukt, men det är nog så ändå. Ja.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback