Why can't you see what you're doing to me?

The sweet day of mine: My boyfriend och jag åkte in till stan vid tvåsnåret, han för att åka hem och lalla hos en polare och jag för att ta en efterlängtad fika med bästaste Carro P. Hon var sen (som vanligt, sötnos!), så jag fördrev tid inne på Lagerhaus. Gjorde bort mig totalt och lyckades ha ett porslinlock i golvet. Kras och jag var benägen att kuta därifrån. Bad om ursäkt och kvinnan som jobbade där sade att det var sådant som händer. Bestämde mig ändå för att gå därifrån och mötte Carro där nere. Viftade ut henne och berättade om mitt lilla äventyr och hon (vi) skrattade gott. Sedan slog vi oss ner inne i Vällingehus, där vi spenderade de tre nästkommande timmarna. Pratandes och skrattandes. Oavbrutet. Usch, vad sådant gör mig lycklig. Hon gjorde mig lycklig. Strax innan sju kramade jag henne hejdå vid tuben och önskade henne lycka till. Hennes date som jag nämnde igår hade nämligen blivit uppskjuten till idag.
Därefter gick jag och älsk till Telia och han köpte sin förbannade IPhone. Efter flera månaders velande fram och tillbaka. Det blev en svart till slut. Stressade hem och hejade på morsan och farsan och åkte sedan hem hit. StödSMS:ade med Carro hela vägen hem. Mysigt! Hon lovade att berätta allt sedan. Wiho.

Now: Blir det middag framför TV:n med min snygging. Ska bli myspys. Får passa på idag, för sedan jobbar han resten av veckan och då ser jag knappt röken av honom. Wäh.



Tack för idag, darling.
(Fytusan, vad jag ser ut. Men den bjuder jag på.)

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback