It's a dream you bring to life.

Heja: Jag är så jäkla bra på att köra bil! Brorsan och jag var precis ute och körde och han erkände att han var imponerad. Hell yäss. Jag känner att jag är på gång nu. Ska plugga teori imorgon tänkte jag, efter shoppingen med wonderbaraste Carro förstås. Kompis, det går bra nu.

Now: Ska glo på Top Model och sedan hoppas jag att älsk är hemma snart. Har inte käkat middag och är vansinneshungrig. Och så saknar jag honom förstås.

Inte okay: Jag har ju som bekant slutat äta mina p-piller och gick ner lite i vikt på kuppen. Fick dessutom dålig hy och kände mig som en helt annan människa. I dagsläget har kroppen hunnit ställa om sig på ett liv utan tillskott av hormoner och jag känner mig (faktiskt) lite gladare och piggare än jag gjorde under tiden jag åt dem. Min hy har blivit bättre och det tackar jag för. Men, och det är ett stort jäkla men.. jag har gått upp de där kilona jag tappade för någon månad sedan och dessutom lagt på mig ett par till. Det är åtminstone så det ser ut och så det känns. Vågar inte väga mig med risk för chock. Helvete också. Ska sätta igång med träningen nu också. Det är ett måste. Carro och jag pratade om detta igår och vi snackade om att antingen börja gymma tillsammans eller gå ut och springa tillsammans. Vi får se hur det blir med allt. Träna ska jag göra hur som helst. Och förhoppningsvis snart få börja med min nya "behandling" som också innehåller samma hormoner. Så om jag har tur går jag ner igen. Man kan ju alltid hoppas.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback