"Du har lärt mig vad kärlek är."


Du är min trygghet.

I en evig evighet: För varje dag som går, blir jag bara kärare och kärare i dig.  Det pirrar i magen och i bröstet och det bubblar i hela min kropp för att jag älskar dig så mycket och för att du alltid får mig att må så bra. Du gör mig så lycklig att jag vill hoppa och studsa och dansa så fort du ler mot mig.  Och det är höst nu och hösten är din och min årstid. Bara din och min. Och jag älskar att vi nu delar vår tredje höst, du och jag, och att vi kommer att hoppa i lövhögar och sparka i knastrande löv och gå långa promenader hand i hand och dricka te i soffan och ligga och mysa hela dagarna i sängen och sedan se årets första snö falla. Tillsammans. Precis som förra hösten och hösten innan det. Och snart har vi gett varandra två år av våra liv. Varit förlovade i ett halvår. Det gör mig trygg. Du gör mig trygg.
Varje dag med dig är den lyckligaste dagen i mitt liv.
Och jag vill aldrigaldrigaldrig leva utan dig. Aldrig skulle jag klara mig utan dig och din villkorslösa, oändliga, underbara kärlek. Jag älskar dig Linus. Min, barabara min, Linus.
"Jag älskar dig så mycket att du skulle kunna dö för vår kärlek." Det skulle jag också, älskling.
För dig skulle jag dö utan att blinka.


Pics: Last fall.
Jag älskar Dig. Mest av allt i allting. I en evig evighet.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback