You make me feel wrong.

Yesterday: Efter att ha käkat frulle hoppade vi in i duschen. Blev som pånyttfödda. Sedan kröp vi ner i sängen med en varsin tidning och där låg vi sedan och läste sida vid sida. Och pussades och myste titt som tätt. Sjuk och sliten som jag är däckade jag en stund och vaknade sedan av att lillebror Martin vrålade utanför dörren, att middagen var färdig.
Efter middagen kröp vi återigen ner i sängen. Jag läste klart min tidning en kvart senare och fördrev sedan tiden med att retas och jävlas med Linus som fortfarande låg och läste. Till slut lade han ifrån sig den och började kivas med mig istället. Vi brottades, kittlades, slogs och skrattade. Vi var helt svettiga efteråt. Men mysigt som fan var det. Förflyttade oss till soffan där vi åt en varsin skål glass - Mascarpone - typ världens godaste glass. YUMMIE! Efter flera timmars mys i sängen sade vi god natt vid halv fyra.

  


Today:
Vaknade 09.15, helt död. Åkte in till stan en kvart senare och sedan dess har jag legat här. Mår inte okay. Dagens plan var egentligen att träffa sötCarro, men det tror jag inte att min hälsa tillåter. Det SÖG. Men det får bli en annan dag (snart) istället. Ska snart trycka i mig dagens andra dos antibiotika. Äter 6 gram om dagen, vilket är sjukt mycket. Fast nu jävlar ska jag bli frisk. Woho.

Insikt: Jag måste ha världens tråkigaste liv. Seriously. Jag mår alltid fysiskt dåligt, på något sätt. Antingen är jag förkyld eller så har jag migrän. Jag har fått dra ner betydligt på att dricka alkohol eftersom jag har alkoholutlöst migrän. Detta leder självklart till att det blir mindre festande. Mindre kul. Jag har inget jobb, eller jo, men inget heltids. D.v.s. jag har i princip ingenting att göra. Någonsin. Älsk och jag har inget fast boende, utan vi bor på två ställen, vilket i sin tur leder till en massa åkande fram och tillbaka. Vi pratade om detta igår och kom fram till att våra liv skulle bli så jävla mycket enklare om vi hade en egen lägenhet. Ett eget hem. Där vi, bara vi, bor.
Vi måste göra något åt det här nu. Jag orkar inte mer. Ge mig mitt liv tillbaka.


Snygga är vi alla fall!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback