I’m psychotic sync hypnotic.

Edit: Käkade en skål glass (med strössel!) precis efter att jag publicerat det senaste inlägget. Kändes faktiskt lite bättre. Dessutom har jag tryckt i mig en värktablett och missbrukat nässpray, så nu mår jag väl helt okay. I alla fall för en stund framöver. Hurray, typ.
Nu ska älsk och jag spela spel och myspysa. Sedan ska jag bannemig ta itu med alla kläder som ska handtvättas och innan dagen är slut ska jag ha lagt en ansiktsmask. Det behöver jag. Imorgon jobbar Linus, så jag ska spendera dagen at my parents place. Tänkte fixa naglarna och vila-vila-vila. Om jag orkar kanske jag rensar rummet lite. Måste ta ner de torkade studentblommorna. Vissa har gjort sitt. Heh.


Jag dör.
Bäst-bäst-bäst.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback