I'm running up that hill.

Lately: Käkade frukost, men kände ta mig fan inte vad det smakade. Linus sade att det var gott, så jag får väl förlita mig på det. Har ont i huvudet och känner mig sliten så in i helvete, så jag tog en värktablett och sedan däckade jag en stund i soffan. Skönt. Känns litelite bättre nu. Ska tvinga Linus att titta på Sex and the city och äta upp lösgodiset som vi köpte i helgen.

Progress: Mobilen ringde för en knapp timme sedan, okänt mobilnummer. Svarade. Det var från ett av jobben jag har sökt! Ska dit på intervju nästa torsdag. Bah. Herrejävlar vad jag vill ha det där jävla jobbet. Usch. Är redan äckligt nervös.
Ni måste hålla tummarna för mig!

Crap
Crap from: Sara

Vilken sida är det man går in på när man vill se hur länge man exempelvis vart tillsammans med någon? i dagar/timmar/sekunder??



2008-09-04 @ 19:37:52
Crap from: Jessi

Uträkningarna går att göra på den här sidan: http://www.timeanddate.com/date/duration.html



:)

2008-09-05 @ 00:02:20
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se/

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback