It's all right now.

Yäss: Än sålänge har jag inte gjort något av det som var planerat. Istället har jag suttit vid min gamla stationära dator och tittat på en massa gamla bilder. Nästan alla bilder jag har ligger ju på den datorn. Helt sjukt vad mycket minnen och känslor bilder ska framkalla. Någon dag ska jag ta mig tid och lägga upp en del här i bloggen och på FB. Nostalgi liksom. Letade upp min säkert 5 år gamla mp3-spelare också. Den fungerar knappt längre, men efter en del lirkande fram och tillbaka fick jag igång den. Sitter med hörlurarna i right now. Tror de flesta låtar är tillagda 2006 och det sjuka är att jag tycker att nästan alla låtar är föbannat bra. Fortfarande. Och det är ännu sjukare hur mycket känslor man kan känna genom att lyssna på musik. Jag fylls med så sjukt många känslor att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Jag älskar det.  Så nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan ta en promenad. En rask sådan. Och andas in den höstiga luften, lyssna på nostalgimusik och känna att jag lever.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback