My head is spinning around.

The week.

Monday: Umgänge och mys med min bästaste Carro. Ska strax kila iväg och möta henne. Ikväll: uträtta ärenden med älsk och sedan mysa-mysa-mysa. Höra av mig till en vän och bestämma träff, ringa jobbet om jag orkar och powerwalka. Om tid och möjlighet finns: Fixa och trixa med fölsispresenten.

Tuesday: Tandläkarbesök (vill inte!), ringa Linda och bestämma träff (mys!), umgänge med älsk hela dagen. Viktigt: Pyssla med presenten! Powerwalka.

Wednesday: Hjälpa mamma, förhoppningsvis träffa en vän, eventuellt jobba kväll. Om jag inte jobbar: Övningsköra!

Thursday: Förhoppningsvis träffa en vän, övningsköra. Eventuellt jobba kväll. Powerwalka.

Friday: Inga planer. Träffa en vän? Fixa det sista inför lördagen. Powerwalka och övningsköra.

Saturday: Fira Tobbe som fyller 20 år.

Sunday: Inga planer.


Crap
Crap from: Linda

jaaaaa ring mig!! <3 (är på mini mellan ca 16.20 och 18.30) puss <3


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback