You can bring me home.

Yäss: För första gången på flera dagar har jag verkligen fixat till mig. Känner mig fruktansvärt snygg. De två senaste dagarna har jag såsat omkring i mjukisbyxor och hoodtröja. Därför kändes det extra roligt att sätta på sig ena favoritklänningen idag. Woho! Sådant kan verkligen göra mig happy. Om mindre än en timme ska brorsan och jag ut på vägarna och köra. Det ska bli helt sjukt roligt! Är så jäkla taggad så det finns inte. Så roligt när det går bra.
Var precis uppe i Vällingby, drog till Apoteket för att kolla om jag hade fler uttag på migränskiten. Morsan hade nämligen för sig att vi bad om fler uttag senast jag var hos läkaren. Jag var skeptisk. Men det visade sig att jag hade tre (3!) uttag kvar, så jag tog ut ett på en gång. Vilken lättnad.
Linus slutar ju som sagt tidigt idag så antagligen är han redan hemma när jag kommer hem efter körningen. Mysigt. Måste fixa klart allt inför helgen ikväll. Känns som att det kan bli mer jobb än förväntat. Wäh.

Have to do tomorrow: Fixa naglarna(!) - de är inte riktigt okay; bestämma kläder och smycken inför lördagen; sola och powerwalka. Ytlig? That's me!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback