Everything's ending one minut at a time.


Vi posade medan vi väntade på att Carro skulle komma ut och såhär snygg var jag!
(Älskar min nya kjol!)

Monday: Linus och jag vaknade till liv vid halv tolv, såsade och gick sedan upp och kirrade frukost. Efter många om och men hoppade vi ini duschen och gjorde oss i ordning. Började sortera upp vad vi skulle ha med oss hem till landet och jag blev på pisshumör during packningen. Usch, jag hatar det. Klockan hade sedan länge passerat 15.00 när vi äntligen kom iväg. På vägen åkte vi förbi Carro's jobb och hon kom ut och kramades och pratade lite. Hon var helt vansinnigt söt i sina arbetskläder. Jag skrattade gott. Och det var mysigt! Sedan åkte L och jag upp till Vällingby, där jag gick lös inne på Apoteket och H&M. Med mig därifrån hade jag sedan en av (alla) mina receptbelagda mediciner, en ny deo, en foundation, två par strumpbyxor och ett nagellack. Blev sjukt nöjd.
Innan vi begav oss hemåt åkte vi förbi Barkarby, där Linus skulle kolla på något till bilen, men det visade sig att butiken  hade stängt. Så det sög. Istället bunkrade vi upp med Donken-käk, som vi sedan smällde i oss i bilen. Åkte hem och på vägen åkte vi förbi Niklas för att lämna lite grejer. Blev en liten pratstund innan vi åkte hem. Vi spenderade kvällen i vår soffa, tittandes på de allra nyaste Prison Break-avsnitten. Helt bäst. Satt på nålar hela tiden. Vi är inne på sista säsongen nu och har sett alla avsnitt ur alla säsonger som hittills kommit ut. Sjukt bra. Kom i säng vid två.


Och såhär mysigt var det.


Det var färger och höst överallt!


Sedan kom Carro ut. Titta vad söt hon är!


Jag hade tråkigt i bilen på vägen hem..

Now: Ska dricka upp mitt te och sedan hoppa in i duschen. Sedan bär det av in till Täby. Jag är fast besluten om att hitta ett par snygga stövlar. Och kanske lite andra mysiga höstkläder.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback