Lately we're running out of time, aren't we?

Still fucking thursday: Linus och jag har inte gjort något vettigt alls, men det hör ju inte direkt till ovanligheterna. Drog hem till landet vid halv fem, stannade och gjorde ett par ärenden på Apoteket och köpte glass på vägen. Kom hem till ett tomt hus, pratade med mamma i luren och sedan var det dags att slänga ihop middag. Men när jag skulle ställa mig och skära grönsaker började jag må illa. Så-in-i-helvete. Var hundra på att jag skulle spy. Fyfan, inte okay. Så vi gick upp och lade oss i soffan en stund istället.
Har piggnat till nu och har fått i mig en hamburgare. Supergott! Och magen blev gladare. Så det tackar jag för. Ska kolla på Top Model nu och sedan ska väl älsk och jag bara sega i soffan. Vi är ju som bekant förkylda båda två, så det behövs. Ligga under täcket, dricka te och titta på film? Dela kroppsvärme och pussas? Helt klart!



And: När vi kom hem till landet slog det mig hur hösten verkligen har kommit. Det var gult och orange och rött överallt! Och när vi åkte förbi vattnet var det så förbannat vackert att jag nästan dog. Herre min gud. Imorgon ska jag haffa kameran och dra ut och fota allt jag ser. Detta måste förevigas. Wii!

Nostalgi:
Jason Mraz - Clockwatching. Jag dör och återföds och dör och svimmar och dör igen när jag lyssnar på den. Nostalgirysningar BIG TIME. Hösten 2006 spelas upp i mitt huvud och framför mina ögon och jag blir pirrig och lycklig och ledsen och.. 
Det här är verkligen en av de låtarna som verkligen får mig att känna något. 
HELT UNDERBAR.


 

Crap
Crap from: Carro

klart vi ska dansa! kollar upp tider och sa

2008-09-26 @ 13:56:06

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback