Now listen closely to the verse I lay.

Good morning! Vaknade för någon timme sedan. Låg och läste lite ur den av Carro lånade pocketromanen, verkar helt okay. Började idag så har inte hunnit så långt. Sedan väckte jag Linus och vi låg och gosade en stund innan vi tog med oss täcket till soffan. L är nere och gör frukost nu och den kommer att sitta fint. Är vansinneshungrig.
Under dagen är planerna att åka in till Norrtälje, promenera runt (det är så förbannat mysigt där inne såhär års!) och handla käk inför ikväll. Inga andra planer what so ever.

Last night: Precis som jag hoppats på låg L och jag nerbäddade och ihopslingrade under täcket framför TV:n hela kvällen. Vi drack te framför filmen The kite runner, men jag somnade ganska fort. Som fukking alltid. Linus: "Och även om du alltid ska vara för trött för att se på film, eller även om du alltid ska ta upp hela sängen, så skulle det inte vara Du om det inte var så." Det är tur att my boyfriend älskar allt med mig.
Vaknade lagom till att filmen var slut. Då snaskade vi lite chips framför flera SATC-avsnitt. Och Linus somnade först! Kom i säng vid halv fem, men det var omöjligt att somna. Var kissnödig hela tiden. Spelade ingen roll att jag sprang upp och kissade, för efter fem minuter var jag lika jävla nödig ändå. Och inte blev det bättre av att L snarkade som ett sepe. Det är tur att jag älskar allt med honom också..

The weekend: Inga planer so far. Carro och jag hade planer, men jag har inte fått något svar från henne än. Ska prata med henne idag, för lyssna noga nu Carro.. JAG ÄR SÅ TAGGAD SÅ ATT DET INTE FINNS! Det är du och jag i ett fukking nötskal. Så? Vad säger du?
Var ingen bangare nu! :D

Dagens nostalgirysning: Får bli en Jessi&Linushösten2006-låt idag också. Denna gång
Jason Mraz - Wordplay. Den ger mig goosebumps all over me. And I love it.

Edit: Upptäckte att jag aldrig publicerade inlägget. Det är skrivet för drygt tre timmar sedan. Heh.


Jag är på jävligt bra humör idag!!

Crap
Crap from: Carro

Jag bangar inte!

Men jag vet inte om de har just den träningsformen. Men du kanske kan mån, tis också? :)

jag är TAGGAD!

2008-09-26 @ 17:06:08

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback