She want's to be me.

Igår på Linus jobb..

Linus' kollega David: Jobbar Jessi på Donken?
Linus: Haha, nej. Vadårå?
David: Det var en tjej som var skitlik henne där! Halvblond och likadan i ansiktet! Jag tänkte hälsa, för hon måste ju känna igen mig också liksom, men jag vågade inte, för jag var inte riktigt säker på att det var hon.,.
Linus: Haha, okay. Men nej, det var det nog inte.
David: Är du säker på att hon inte jobbar där?!
Linus: Haha.. Ja! Jag vet nog var hon jobbar. Men hon kanske jobbar där i smyg..
David: Alltså ja.. Du borde gå dit och kolla! Hon var verkligen skitlik!
Linus: Haha, alright!

Haha, så jag har tydligen en look-alike på Donken.. Inte illa! Och så är jag tydligen nästan-blond också. Jag som tycker jag är alldeles för mörkhårig. Haha, så jävla sött!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback