Unbelievable fact.


You and me: Linus och jag firar 22 månader idag. Hej & hå! För att vara exakt: sexhundrasjuttioen (671!) dagar tillsammans. Seriöst? Vansinne! Bara två månader till 2 års-dagen. Vem hade kunnat tro det?
Att älska dig är det bästabästabästa jag vet! Tralalala! Du är så underbar att jag bara ler-ler-ler. Shalalalaaaa. Älskling! Du vet väl att jag älskar dig? K-Ä-R-L-E-K. Såinihelvete.

Varje dag med dig är den lyckligaste dagen i mitt liv. Aldrig vill jag leva utan dig min underbara älskling. Du gör mig hel. För du är ju min andra halva. Och du gör mitt liv komplett. Så länge jag har dig, Linus, behöver jag ingenting annat.
Med detta sagt slänger jag in en bild, tagen för en dryg timme sedan. Jag älskar oss!
I en evig evighet.




Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback